Hoe kan je een klacht indienen?

Ik hoop uiteraard dat je tevreden bent over je behandeling bij Diyala Psychology Care.
Als dit niet het geval is, dan verneem ik dat graag per mail via info@diyalacare.nl. Ik bekijk dan graag met je of we onderling tot een oplossing kunnen komen.

Mochten we er onverhoopt samen niet uitkomen, of mocht je je klacht niet rechtstreeks met mij willen bespreken, dan zijn er drie andere routes die je kunt bewandelen:

1.⁠ ⁠Je dient een officiële klacht in en start een klachtenprocedure. Diyala Psychology Care is aangesloten bij de klachtenregeling van het Nederlands Instituut van Psychologen (NIP). Je kunt je klacht per mail indienen via de knop onderaan. Hiervoor dien je gebruik te maken van het klachtenformulier. Dit formulier kan je downloaden en invullen door op de andere knop te klikken.

Gedurende de behandeling van je klacht in een klachtenprocedure kun je kosteloos gebruik maken van de bijstand van een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Met de klachtenfunctionaris kun je onder meer bespreken welke wijze van afhandeling in jouw situatie het meest geschikt is. Daarnaast kan de klachtenfunctionaris helpen met het opstellen en indienen van je klacht. De klachtenfunctionaris zal contact met je opnemen nadat je het klachtenformulier hebt opgestuurd naar nip@klachtencompany.nl.

2.⁠ ⁠Je dient een tuchtklacht in bij het College van Toezicht van het NIP. Meer informatie over hoe je een procedure bij het College van Toezicht aanhanging maakt, vind je hier.

3.⁠ ⁠Je legt je klacht voor aan de Geschillencommissie Psychische en Pedagogische Zorg.
Meer informatie over hoe je een procedure bij de geschillencommissie aanhanging maakt, vind je hier. Het kan zijn dat je eerst de klachtenprocedure dient te doorlopen alvorens je een beroep op de Geschillencommissie kunt doen.


Ik hoop uiteraard dat je tevreden bent over je behandeling bij Diyala Psychology Care.
Als dit niet het geval is, dan verneem ik dat graag per mail via info@diyalacare.nl. Ik bekijk dan graag met je of we onderling tot een oplossing kunnen komen.

Mochten we er onverhoopt samen niet uitkomen, of mocht je je klacht niet rechtstreeks met mij willen bespreken, dan zijn er drie andere routes die je kunt bewandelen:

1.⁠ ⁠Je dient een officiële klacht in en start een klachtenprocedure. Diyala Psychology Care is aangesloten bij de klachtenregeling van het Nederlands Instituut van Psychologen (NIP). Je kunt je klacht per mail indienen via de knop onderaan. Hiervoor dien je gebruik te maken van het klachtenformulier. Dit formulier kan je downloaden en invullen door op de andere knop te klikken.

Gedurende de behandeling van je klacht in een klachtenprocedure kun je kosteloos gebruik maken van de bijstand van een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Met de klachtenfunctionaris kun je onder meer bespreken welke wijze van afhandeling in jouw situatie het meest geschikt is. Daarnaast kan de klachtenfunctionaris helpen met het opstellen en indienen van je klacht. De klachtenfunctionaris zal contact met je opnemen nadat je het klachtenformulier hebt opgestuurd naar nip@klachtencompany.nl.

2.⁠ ⁠Je dient een tuchtklacht in bij het College van Toezicht van het NIP. Meer informatie over hoe je een procedure bij het College van Toezicht aanhanging maakt, vind je hier.

3.⁠ ⁠Je legt je klacht voor aan de Geschillencommissie Psychische en Pedagogische Zorg.
Meer informatie over hoe je een procedure bij de geschillencommissie aanhanging maakt, vind je hier. Het kan zijn dat je eerst de klachtenprocedure dient te doorlopen alvorens je een beroep op de Geschillencommissie kunt doen.


Ik hoop uiteraard dat je tevreden bent over je behandeling bij Diyala Psychology Care.
Als dit niet het geval is, dan verneem ik dat graag per mail via info@diyalacare.nl. Ik bekijk dan graag met je of we onderling tot een oplossing kunnen komen.

Mochten we er onverhoopt samen niet uitkomen, of mocht je je klacht niet rechtstreeks met mij willen bespreken, dan zijn er drie andere routes die je kunt bewandelen:

1.⁠ ⁠Je dient een officiële klacht in en start een klachtenprocedure. Diyala Psychology Care is aangesloten bij de klachtenregeling van het Nederlands Instituut van Psychologen (NIP). Je kunt je klacht per mail indienen via de knop onderaan. Hiervoor dien je gebruik te maken van het klachtenformulier. Dit formulier kan je downloaden en invullen door op de andere knop te klikken.

Gedurende de behandeling van je klacht in een klachtenprocedure kun je kosteloos gebruik maken van de bijstand van een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Met de klachtenfunctionaris kun je onder meer bespreken welke wijze van afhandeling in jouw situatie het meest geschikt is. Daarnaast kan de klachtenfunctionaris helpen met het opstellen en indienen van je klacht. De klachtenfunctionaris zal contact met je opnemen nadat je het klachtenformulier hebt opgestuurd naar nip@klachtencompany.nl.

2.⁠ ⁠Je dient een tuchtklacht in bij het College van Toezicht van het NIP. Meer informatie over hoe je een procedure bij het College van Toezicht aanhanging maakt, vind je hier.

3.⁠ ⁠Je legt je klacht voor aan de Geschillencommissie Psychische en Pedagogische Zorg.
Meer informatie over hoe je een procedure bij de geschillencommissie aanhanging maakt, vind je hier. Het kan zijn dat je eerst de klachtenprocedure dient te doorlopen alvorens je een beroep op de Geschillencommissie kunt doen.


Find peace within you

Your journey to inner peace